REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1 Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem www.lubhaft.pl
  2. Sklep prowadzony jest przez Lub Haft Sp. z o.o., z siedzibą w Niedrzwicy Dużej, NIP: 946-264-94-78, REGON: 061712397
  3. Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  5. Sklep oferuje sprzedaż odzieży i tekstyliów, odzieży i tekstyliów z haftem lub nadrukiem oraz usługi haftu i nadruku na zamówienie
§2 Definicje
  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie.
  2. Sprzedawca – Lub Haft Sp. z o.o., prowadzący działalność gospodarczą pod wskazanym wyżej adresem.
  3. Produkt – towary oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę, w tym odzież, tekstylia, odzież i tekstylia z haftem lub nadrukiem oraz usługi haftu i nadruku.
  4. Zamówienie – złożone przez Klienta oświadczenie woli, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepu internetowego.
§3 Zasady składania zamówień
  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez całą dobę za pośrednictwem strony internetowej.
  2. Klient wybiera produkty spośród oferty dostępnej w sklepie oraz podaje specyfikacje dotyczące haftu lub nadruku, jeżeli takie są zamawiane.
  3. Składanie zamówień wymaga podania danych osobowych, adresowych oraz innych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku niekompletności danych, problemów technicznych lub naruszenia postanowień regulaminu.
§4 Realizacja zamówień
  1. Realizacja zamówień następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, w zależności od dostępności produktów oraz specyfikacji haftu lub nadruku.
  2. W przypadku personalizacji produktów (np. odzież z nadrukiem/haftem) termin realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany.
  3. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności. Sklep oferuje płatności online, za pobraniem lub przelewem bankowym.
  4. W przypadku problemów z realizacją zamówienia (np. brak towaru lub opóźnienia) Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta oraz uzgodnienia dalszego postępowania.
§5 Ceny i płatności
  1. Ceny produktów widoczne na stronie sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Cena produktu jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz kosztów dostawy. Zmiany te nie dotyczą zamówień już złożonych i potwierdzonych.
  4. Klient może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
  • Przelew bankowy,
  • Płatność za pobraniem,
  • Płatności online (przez systemy płatnicze takie jak PayU, Przelewy24, itp.).
§6 Dostawa
  1. Zamówione produkty są dostarczane na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  2. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatów lub Poczty Polskiej, w zależności od wyboru Klienta.
  3. Koszty dostawy są podane w trakcie składania zamówienia i zależą od wybranej metody dostawy oraz kraju, do którego ma zostać wysłane zamówienie.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania firmy kurierskiej.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru, z zastrzeżeniem punktu 2.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów personalizowanych (np. odzież z haftem lub nadrukiem na specjalne zamówienie Klienta).
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji drogą pisemną (e-mail lub list).
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
§8 Reklamacje i gwarancje
  1. Produkty oferowane w sklepie są objęte gwarancją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient ma prawo złożyć reklamację, przesyłając opis niezgodności oraz zdjęcia produktu drogą elektroniczną.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy, wymiany produktu lub zwrotu ceny zakupu.
§9 Ochrona danych osobowych
  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem RODO.
  2. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień, a także, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.
  4. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych.
§10 Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2024r.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu ich opublikowania na stronie internetowej.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umowy sprzedaży będą rozstrzygane w drodze negocjacji, a w przypadku braku porozumienia – przez właściwy sąd powszechny.